Dziś samo posiadanie to za mało. Oczywiście dla firmy, która ma swoich stałych Klientów to wystarczy dodanie adresu www do wizytówki, czy do podpisu w emailach. Tylko czy w czasach tak niespokojnych jeżeli chodzi o gospodarkę stali Klienci są gwarancją stabilności danej firmy?
Obawiam się, że nie. Warto, a nawet trzeba poszukiwać ciągle nowych Klientów. Jednym ze sposobów na poszukiwania nowego Klienta jest odwrócenie sytuacji i pozwolenie mu na odnalezienie nas. Można to zrobić poprzez pozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach stron. Można też poza pozycjonowaniem wykupić reklamę w serwisach branżowych.
Przy serwisach branżowych nie mamy problemu z określeniem target naszej reklamy, ponieważ trudno sobie wyobrazić aby na serwisy z naszej branży zaglądał tam ktoś przez przypadek. W przypadku pozycjonowania warto dobrze określić słowa na które chcemy się pozycjonować.
Jeżeli tego nie zrobimy, to możemy ponosić koszty za bycie wysoko na frazy, które nam nie tylko nie przyniosą nowego Klienta, ale jeszcze znacznie odchudzą kasę firmy.